یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ / الأحد ١١ شعبان ١٤٤١ / April 05

جزئیات خبر

صفحه اصلی > اجتماعی
زمان مخابره : ۱۳۹۵/۶/۱۸ - ۲۲:۵۴
کد خبر : ۴۲۰۸۴۳


قبل از ورزش، چه مقدار غذا باید خورد؟


ورزش کردن با شکم خالی، مدت زمان و شدت ورزش را کم می‌کند. به علاوه از فواید کاهش وزن نیز کاسته می‌شود. مقدار و نوع غذایی که قبل از ورزش باید مصرف کنید، به مدت زمان و شدت ورزش بستگی دارد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، کربوهیدرات یکی از مهم‌ترین سوخت‌ها برای بدن است. خوردن غذا پیش از ورزش باعث می‌شود بدن دارای سوخت بیشتری باشد و جسم و روح نیز کمتر خسته شوند.

اگر می‌خواهید کمتر از یک ساعت ورزش کنید، یک میان وعده کوچک قبل از ورزش مصرف کنید، اما اگر بیشتر از یک ساعت ورزش می‌کنید، میان وعده باید دارای مقدار زیادی کربوهیدرات و مقدار کمی چربی باشد. مانند موز، ماست کم‌چرب، یک کاسه غلات صبحانه و شیر.

کلید ‫واژه‌های مطلب:
|
|

ارسال نظر

نام :* ایمیل:*
متن نظر:
ارسال

حداکثر تعداد کاراکتر نظرميياشد .

نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور  وآموزه های دینی  مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.

نطر بینندگان

پربیننده ترین اخبار
پربحث ترین اخبار